Monday 3 September 2012

Algus.

Claudia.Esmaspäeva hommik algas 04:45, first day of school, 15 minutit lisaaega on kohustuslik. K6ik teised argipäevad t6usen ja säran kell 05:00, pisikeseks erandiks on vaid kolmapäev mil saan endale tunnikese köögis uimerdamist, hommikuse jooksu v6i ehk lihtsalt magusat und,rohkem lubada./ Buss s6idab kooli igapäev nagu Tallinnast Pärnusse. Tagasi läbi Haapsalu. Aga see on ainult pisikese eestlase jaoks pikk maa, seega mina t6mban ennast tavaliselt vaikselt kerra ja avan silmad l6pp-peatuses, kas mägedes kodukese lähedal v6i linnas oma suure kooli ees./ Hommikul oli ootusärevus omal kohal. Lendasin mööda korruseid (kolm?)ringi nagu n6elata saanud. Vähemalt Matthiasel oli l6bus hommik. Heh...bussi ootasime, tänu minule, m6nusad 10 minutit varem, siin kohal mainiks, et peatus on maja ees./ Koolis olin ma The Exchange Student from Iceland, England, America, Poland, Latvia...Estonia=Estland. Oli huvitav./ Esiteks käisime sekretäri juures, kes registreeis mind ilusasti kümnendasse b-sse ja palus suure vahetunni ajal veel 6ppealajuhtajaga vestelda, et ikka kindel värk oleks. Nii ma siis käisin r66msasti kahes eetikas ja ühes keemias. Klassikaaslased olid suurepärased, seltsivad, r66msad, huvitatud ja kohutavalt armsad oma küsimustega Eesti ja minu kohta./ Kui oli aega Suurt Vahetundi(nirud 25 minutit v6ileiva söömiseks)pidada, läksime juhata jutule. Vestlus kujunes väga pöördeliseks, nimelt sai minust eelneva kolme tunni jooksul 11.a klassi 6pilane. Olevad vanust juba küll ning toredam, lihtsam olles Matthiase klassi6de. Hästi./ Nii ma siis jätkasin oma päeva 11. a-s, saades täpipealt sama tunniplaani nagu vennal on; p6hiained on ''inglise keel'' ja ''poliitika ja majandus''. Kehaline on kergej6ustik(teised valikud: ujumine, tantsimine)./ Postitan siia ka oma tunniplaani, mis on aasta l6puni sama :) See on hullumeelne, aga siin täiesti tavaline. Hommikuti käiakse veel ühest konkreetsest ''telekast'' vaatamas ega m6ni tund ära ei jää./ K6ik on nii veider ja uudne, aga inimesed mu ümber on vinged - see on see, mis loeb.

No comments:

Post a Comment